Добре дошли в онлайн магазин no-snoring.bg

Ще се постараем пазаруването Ви да се превърне в удоволствие!

Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които ТЪРГОВЕЦЪТ – ОБУВКАТА.БГ1 ЕООД , ЕИК BG205086585, със седалище – гр. Пловдив, ул. Таврия 9, предоставя услуги на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ/КЛИЕНТИТЕ( всеки, който е заредил в Интернет страницата no-snoring.bg , посредством Интернет магазина „ Обувката.БГ “ no-snoring.bg. Тези условия обвързват всички потребители.

ОБУВКАТА.БГ 1 има пълните права по всяко време да променя интернет сайта no-snoring.bg и начините за достъп до него.

Всеки ПОТРЕБИТЕЛ, който използва уеб сайта no-snoring.bg – онлайн магазин за продажба на дамски и мъжки обувки и регистрира поръчка чрез него , се счита, че приема , съгласен е и се задължава да спазва настоящите Общи условия.

Всички цени, посочени в сайта са в лева, с включено ДДС.

АВТОРСКО ПРАВО

Съдържанието на този уебсайт – текст, снимки и друга информация, представляват обект на авторско право по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права и са притежание на Обувката.БГ 1 ЕООД и неговите партньори, предоставили съответната информация.

Обувката.БГ 1 ЕООД си запазва правото да променя цените по свое усмотрение, по всяко време, без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална към момента на поръчката. Цените на продуктите в online магазина могат да се различават от тези в търговската мрежа.

Обувката.БГ 1 ЕООД си запазва правото да добавя или премахва продукти, без да уведомява за това предварително клиентите си.

Всяко неразрешено ползване, възпроизвеждане, промяна, публичен показ и др. на част или цялото съдържание на сайта, без изрично разрешение на Обувката.БГ 1 ЕООД, е забранено и ще се преследва по предвидения от закона ред.

Измененията в условията на сайта, стават валидни от момента, в който те бъдат публикувани в него!

СИГУРНОСТ

Онлайн магазинът no-snoring.bg има най-съвременните и утвърдени приложения за сигурност, които се отнасят до личната информация на потребителите.

РАЗКРИВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ НА 3-ТИ СТРАНИ

Онлайн магазинът no-snoring.bg не разкрива, продава, обменя, дава или по какъвто и да било друг начин предназначава за трети лица или компании информацията, която Вие ни поверявате. Единствено изключение от този ангажимент прави случай, при който клиентът е информирал и/или е дал съгласието си при събирането на личните данни (предоставяне на информация на куриерска фирма, която е нужна за доставка), и/или разкриването на личните данни се изисква от приложимото право, и/или за защита на no-snoring.bg и неговите потребители от престъпни/нечестни действия, които могат да застрашат сигурността на горепосочените, но винаги при спазване на действащото законодателство.

Онлайн магазинът no-snoring.bg не носи отговорност, в случай, че Вие волно или неволно предоставите информация относно личните си данни на трети лица.

Ние нямаме достъп до Вашата парола. Вие сте единствените, които могат да извършват корекции спрямо нея, съответна отговорността относно конфиденциалността на паролата Ви е изцяло Ваша.

От съображения за сигурност, Ви приканваме паролата Ви да бъде съчетание от главни и малки букви, както и от цифри.

При подаване на невярна или непълна информация от Ваша страна, фирмата не носи отговорност за неизпълнението на договорните или законови задължения.

КОНТРОЛ ЗА УСЛОВИЯТА ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Нашата компания има достъп до Вашите данни, посочени при регистрацията Ви. С регистрацията си като член на no-snoring.bg, Вие потвърждавате и се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани за цели, свързани с Вашата регистрация, при спазване на Закона за защита на личните данни.

СТОКИ, ПРОДАЖБА

Стоките, които са изложени в сайта, са обект на продажба и са описани по вид и материал. Онлайн магазинът no-snoring.bg не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Заявяването за закупуване на стока се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно описанието на стоката.

Моля, имайте предвид, че понякога даден артикул се изчерпва и поръчката не може да бъде осъществена в предвидения срок. При такава ситуация, наш сътрудник ще се свърже с Вас по е-мейл или телефон, за доуточнение.

Въвеждайте пълно, точно и коректно своите данни, с оглед възпрепятстване на проблеми при доставката.

Според Закона за защита на потребителите (ЗЗП), стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на до 14 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, като в момента на предаването й от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка).

Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Клиентът е длъжен да ни уведоми за неговото решение по телефон или еmail. Връщането на сумата става чрез наложен платеж или паричен превод в рамките на до 14 дни от датата на получаване на пратката.

В случай, че моделът, който сте получили, не Ви удовлетворява, можем да направим замяна с друг артикул от нашите колекции. За да бъдат върнати обратно закупените продукти за замяна, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. При замяна на продукт клиентът поема куриерските разходи в двете посоки. Можете да направите замяна в срок до 14 дни.

На замяна не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите.

Продуктите за замяна можете да изпратите в офиса на Еконт, от където е изпратена поръчкта.

ПОРЪЧКИ

При постъпила поръчка при нас, Вие ще получите информация на еmail-а, с който сте регистрирани в сайта, както и информация за наличност и точна дата на доставка.

Предлагаме опция преглед и тест.

Клиентът може да заплати поръчката си след като я прегледа. Клиентът може да промени или откаже поръчката си преди тя да бъде на статус „Приключена“. Ако клиентът откаже поръчката и/или не извърши плащането, то неговият статус в Онлайн магазина ще бъде променен на „нередовен клиент“ и могат да му бъдат отказани последващи поръчки.

Потвърждавайки поръчката си, Вие автоматично се съгласявате да получавате системни е-мейли.

Жалби

Можете да се обърщате към комисията за защита на потребителите КЗП
Или считано от 15.2.2016 Европейската комисия предоставя платформа за извънсъдебна медиация, целта на която е даде възможност на потребителите за извънсъдебно решаване на спорове относно поръчки, направени онлайн.

Платформата за извънсъдебно решаване на спорове е достъпна на следния адрес: http://ec.europa.eu/consumers/odr/